Vad szépség: turisztikai kínálatát prezentálta Montenegró
A kis adriai ország megújuló turisztikai kínálata volt a témája annak a 4P4U Befektetési, Fejlesztési & Marketing Tanácsadó Iroda szervezésében zajlott prezentációnak, melyet június 25-én tartottak a Hilton Budapest Westend szállodában. A sajtótájékoztatón
Vanja Brailo, Montenegró magyarországi nagykövete, valamint
Sasa Radovic, a Montenegrói Nemzeti Turizmus Szervezet vezérigazgatója mutatta be a World Travel & Tourism Council (WTTC) által a világ egyik legnagyobb növekedési potenciálú országának titulált ország idegenforgalmi újdonságait és forgalmi adatait. Montenegró turizmusa az utóbbi években rendre kétszámjegyű növekedést produkált, még 2008-ban is 15 százalékkal nőttek e szektor bevételei, elérve az 500 millió eurót. Tavaly 1,2 millió turista 8 millió éjszakát töltött Montenegróban, közülük 188 ezernyi 30 ezer honfitársunkhoz köthető. Csak az elmúlt év júliusában és augusztusában 670 ezer vendéget fogadott a mindössze 600 ezer lakosú adriai ország.
Az elmúlt években történt minőségi beruházásoknak, az intenzív promóciónak, a tudatos
Montenegró-brand építésnek köszönhetően a korábbi 2-3 hónapos szezont sikerült 8 hónaposra kinyújtani. Mindez nem utolsó sorban az intenzív fejlesztéseknek köszönhetően megerősödött MICE szegmensnek, illetve az egészség és aktív turizmus termékek teljesítményének köszönhető. A főszezon küszöbén intenzív nemzetközi kampányba kezdenek: a tájékoztatón levetítették azt az 50 másodperces reklámspotot, mellyel
Montenegrót a Wild beauty szlogennel mint mesés, romantikus desztinációt népszerűsítik olyan nemzetközi médiumokban, mint a CNN vagy a Travel Channel.
Hunguest Hotels szálloda Montenegróban - Hunguest Hotel Sun Resort